tiistai 19. heinäkuuta 2011

Ranmailua animeconissa. Photoshootti.












Meillä oli pienimuotoinen ranma1/2 ryhmä animeconissa. Juuri sopivan kokoinen mielestäni, vaikka paha mieli tuli että Akanemme ei tullutkaan paikalle. lauantaina bongasimme Ukyo cossaajan jonka omimme hetkeksi. Sunnuntaina taas mukanamme oli oma Ryoga. Ystävämme Toshi suostui kuvaamaan meitä ja kuvat ovatkin herkkua meille.









Näin ranma1/2 cossauksen jälkeen mietimme että photoshoottaame vielä kyllä. Ja harkitsemme Inuyasha ryhmää joka menisi kyllä ensivuoden puolelle. Mutta meillä olisi jo hyvä lähtökohta hahmoilla. Sesshoumaru, naraku, Inuyasha, Sango, Miroku ja Shippou olisi. Ja täytyy sanoa että meidän poika Ranma tuo mieleen Kougan. Kagome pitäisi kai löytää ainakin vielä..

5 kommenttia:

  1. Ranmaaa! Tätä on kaivattu ja tästä olen itsekkin niin kovin haaveillut. Ranma on vain niin överi, että se on jo klassinen.

    VastaaPoista
  2. Mihkä coniin olisitte menossa cossaamaan Inuyashaa mikälisikäli se onnistuu? :) Vai tietääkö sitä vielä?

    VastaaPoista
  3. Inuyasha ryhmä!! OwO köh... hahmo mitä minä olen cossanut inuyashasta ei nyt varmaan ole sieltä suositummasta päästä mutta on mun suosikki hahmo <3 mutta jos Kikyota kaipaatte niin minä olisin mieluusti mukana ~

    VastaaPoista
  4. Niin ja kaverini olisi innokas tulemaan Kagomeksi ^^:D

    VastaaPoista
  5. Mikäli ihmis-Inuyasha tai Youkai-Inuyasha kiinnostaa ni voisin ilmoittautua ^^ Muuten, kun olen itsekkin kokoomassa Inuyasha-porukkaa niin jos yhdistettäisiin, mikäli semmonen sopii? (: Kun minulla saattaisi olla Kooga mukana ^^ (en ole tosin 100% varma) Ja mikäli Ihmis-/Youkai-Inuyasha ei käy, voisin olla vaik Kagura ^^

    VastaaPoista