tiistai 5. kesäkuuta 2012

Suunnitelma A...B....C....D............AAKKOSET LOPPUU KESKEN.

Huomenta! Tai hyvää yötä... miten sen nyt ottaa?

Tiesin että olen luvannut WIP kuvia, ja missä ne on? Pahoittelen laiskuuttani ja en ole ottanut paljoa WIP kuvia, ja ainakun ottanut ne on ollut todella vaiheessa ja en ole vain laittanut esille. Puvut tosiaan on nyt valmiina. Tai... ainakin yksi niistä.


EC...  Minun piti mennä karsintaan- Koska tänä vuonna minulla on uskoakin itsessäni, ei ehkä kaikki usko sitä mutta sehän on tärkeintä että sinä uskot itseesi. Noh, miten tämän asian kanssa kävi? Aloitin pukuni "ajoissa". Aloitin muutkin. Mutta.....noh, asia on pitkä ja turhan pitkäksi en tahdo selitellä tätä, mutta yksinkertaisesti rahan takia päätin nyt pistää karsinnat pois tieltäni. Sivuun.Kaappiin.. etc etc. Se että aika ei olisi riittänyt, ei ollut kyseessä, se että alkoi tuntumaan itsekkäältä miten käytin rahani tähän projektiin ja minä tosiaan olen 23-vuotias nainen joka asuu yhä äitinsä kanssa. Minä lunastan omat menoni, mutta myös maksan talouteen osuuteni. Joten.... tuntui vain oikealta ratkaisulta. Pelkästään juna-matka hesaan tulee maksamaan maltaita.  Sen sijaan olen kyllä menossa avustajaksi.

Tässä on ainoa WIP kuva joka puvusta otin. Ei valmis tietenkään.. Puku ei ehtinyt nähdä edes silitysrautaakaan.

Mitkä siis on nyt pukusuunnitelmat desuun?


Tässä se siis tulee.

Päätin perjantaiksi tuoda Mousse cossini esille taas, toisin parantelin sitä. Selitän conin jälkeen "ennen ja jälkeen" jutut.
 Lauantai. Tämä on ainoa uusi puku nyt coniin. Ja tämä sopii myös paneeliinkin.
Sunnuntai. Euphemia Code geass ryhmässä. Korjattuna.


Kiinnostaako japanilaiset kummitustarinat? Urbaanit ja taikausko? Tahtoisitko hieman tunnustella sitä kylmää väreilevää oloa ihokarvoillasi?
Tervetulemasta.

Briefin ja Pattyn paneeliin!
Paneeli pimeän jälkeen. 


xoxo Ane-ue



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti