tiistai 20. heinäkuuta 2010


Traconi tuli ja meni. ja olen unohtanut tätä päivittää. Yes, i lolled.
Noh, olin tosiaankin Traconissa lauantaina Pirates of the caribben ryhmässä. Olin Tia Dalma, jouduin tekemään asun periaatteessa kahdessa päivässä....koska sain rahani vasta silloin. Sitä ennen tein tilaustöitä ja kaverille myös cossin. Sain tietyt siitä käteistä, ei hätää. Eli siis Tian asuni oliis voinut olla NIIIN parempi, mutta kelpasi nyt. Sunnuntaina cossasin Megumia BAttle royale elokuvasta. Olen myös photoshoottaillut vielä lisää, tuoss aon kuvia. ne olivat erittäin rohkeita Tsunade kuvia erästä projektia varten, ja ei, i wont show boobies. Monet cosplayni ovat tuota paljastavempia, joten..ei hätää. Ja minulla oli shortsit jalassa! Niitä en koskaan olisi riisunut.


Seuraavasta conista en tiedä minne menen, Finncon ja Ropecon nyt jäi, mutta kai menen ainakin kirjamessuille katsomaan kisaajia tänä vuonna. Kisaamaan siis en todellakaan ole menossa, ei varaa, eikä paria. Eikä juurikaan kiinnostusta kisata niin suuressa kisassa.

Olen ommellut tässä pari päivää Neon Genesis Evangelionin Misato pukua, se on lähes valmis. Mutta koska olen nyt kipeänä, tempi hidastui. Noh, en aijo tässä nyt ene,mpää kirjoitella..mutta tuossa on tosiaan kuvia hieman Traconista ja photoshootista.




1 kommentti:

  1. Minulta löytyisi teidän ryhmästänne kuvanen, kiinnostaisiko? xD

    VastaaPoista