perjantai 20. huhtikuuta 2012

Desucon puvut päätetty.

Viimeinkin olen saanut päätettyä 100% Desuconin cossini! Tässä siis on mitä tulen laittamaan päälle.


Perjantai.


Valitsin tämän koska olen päättänyt jättää cosplayn vähemmälle ja yritän panostaa crosplayhin. Yksi syy ainoastaan, tissien kaavoittaminen... Mieluummin bindaan itseni suoraksi ja crosplayaan!  Toisekseen rakastan tätä hahmoa ja olen muutenkin tekemässä handsome briefin tänä vuonna vielä, joten tilaan peruukin vaan ajoissa. Ja puku on niin hemmetin mukavan näköinen, tietysti ehkä vähän lämmin... Mutta niin ne kaikki cossit on. Rakastan muutenkin "dorka" poikia..... Ranmasta Mousse, Lovelesissa on Yayoi ....en tiedä mikä heikkous tällaisiin hahmoilla minulla on. On  niitä enemmänkin mutta en ala nyt listaamaan.Toisekseen ääneni on samalla tavalla "kimakka" kun innostuin kuin briefilla, tämä nyt ei saisi koskaan olla syy cossata ketään, mutta tämä on vain hassun hauska extra. Koska yleinsä vihaan ääntäni. Kaveri uhkasi pukea normi Pantyksi perjantaina seuraksi.......Uhkaavaa. "Pa...pa..pa..a..Panty!"



Lauantai.  


Yksin cossaaminen on niin raskaampaa kuin voi uskoa. Pitää tehdä päätöksiä yksin ja keksiä mitä cossaat....En ole selvästikkään yksincossaaja ihminen siis. valitettavasti olen ihmisistä riippuvainen. Se on muutenkin hauskempaa ryhmässä! Noh, cosplaytoverini joka oli Mm; Shampoo ranma ryhmässä pitää Soul Eater ryhmän, ja olen aina halunnut olla Death the Kid. Nytkun olen kiinteyttänytkin itseäni, en näe sitä mahdottomana. Aijon muutenkin kokeilla säästää rahaa ja  varmana teurastan yhden peruukin tähän...Sain jo Pattynkin mukaan, Liz mahdollisesti myös. (paras ystävä jota autan tekemään Cathrine cossia muille päiville) Ja meidän pituuserot on..uskomattoman ihanat, yleinsä tressaan omaa pituuttani. Meillä on mukana ryhmässä jo mm; Stein, Black Star, Tsubaki, Soul........unohdin kyllä jotkut nyt..



Sunnuntai

Tämän tiesitte jo. Tulen vain parantelemaan omaani...ja uusi peruukki. Päätin muuten tehdä peruukin itse, tai nuo nutturat. irrotettavat kyllä. Mutta en löydä peruukkia joka miellyttää väriltään minua muuten..


xoxo Ane-ue



Tuun niin kuolemaan.





2 kommenttia: